Fredag den 13


Det är ett väldigt tjat om att det är fredag den 13:e idag, okej vi har fattat nu! Inte så speciellt ! Sitter i skolan och ska ha samhällskunskap om ett tag, sen ska jag gå till stan och vänta på Johanna och sen ska vi fika! Ska bli jättemysigt och roligt att få träffa henne igen! Var jättelänge sen! Hatar att mobil blogga men kommer kanske inte ha tid till att göra det senare så kände att det var bra om jag gjorde det nu! Är jättetrött och ska lägga mig ner och vila tills lektionen börjar! Det är ju faktiskt fredag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!