godmorgon

 
Gick upp lite tidigare idag så jag har tid till att blogga och kolla runt lite på internet. Har skapat en mapp på mammas dator där jag lägger grejer som jag vill ha till mitt rum, är nöjd med tapeten osv i rummet men vill byta all inredning, fast det kommer nog inte ske i år, men man kan ju ta det lite åt gången! Idag efter skolan ska jag och mamma åka till gymmet och träna, fett taggad, kommer bli as skönt att få röra på sig !
 
Så vi hörs nog inte förens ikväll, så jag får önska alla en trevlig dag! kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!