HAPPY

 
 
 
Minns ni det jag sa att jag kanske skulle berätta för er? JO NU VAR DET SÅ ATT DET BLEV AV!! Jag, Kajsa och Isabelle har fått biljetter till One Directions Where We Are Tour när dom kommer till Sverige!! Parkett med mina bästa tjejor!! Kajsa ringde och ba : Gissa vilka som har biljetter till One Direction, så började jag skrika och hon skrek och så stod vi där i lurarna och bara skrek och jag hoppade av lycka och haha så kul måste det sett ut. Denna dag är verkligen hur bra som helst! 
 

Postat av: Anonym

dom har inte släppts än!

Svar: Haha jo:-) american- express kort medlemmar fuck köpa tidigare :-)
hollstedts.blogg.se

2013-09-25 @ 14:52:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!