i min garderob

en liten kik in i min garderob. Har rensat ut den nu och delat upp den så alla mindre färgglada kläder är på ena sidan och de plagg med mer färg och mönster hänger på andra sidan!
 
Har min pojkvän hemma hos mig nu och vi har spelat tv spel och ska nu sätta på sista saw filmen och mysa!
Vi var ute och gick lite men min hund förut, och det var faktiskt lite kyligt ute! Själv störs jag inte alls av det eftersom det är mysigt med höst! tända ljus och te! myspys!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!