inspiration

-bild från weheartit, har inte hunnit tagit några bilder idag -
 
Godmorgon! Sitter i skolan och väntar på att någon kompis ska komma hit, vi börjar tidigare idag pga att det nya namnet på skolan invigs. Byter från John Bauer till Frialäroverken, så sjukt fult alltså haha.. 
Ska träna ikväll, har träningsverk sen i lördags, min kropp är inte riktigt frisk för jag kännde verkligen hur allt bara tog i mot när jag tränade i lördags. Men ska som sagt träna ikväll, imorgon och på onsdag. Blir mycket men det är härligt att få komma igång!! Tränar ju 2-3 gånger i veckan och vill helst träna varannan dag, men känner att det är viktigt att skolan och andra aktiviteter inte glöms bort i all träning. 
 
Ni får ha en jättebra måndag och hoppas att ni får en bra vecka!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!