kalv och tjurruset


igår var jag, pappa och Sebastian och kollade på när Hannes sprang tjurruset. För er som inte vet vad tjurruset är så är det 1mils terräng löpning/ hinderbana. Väldigt lerigt och blött blev det som sagt! Ska vara med och springa nästa år faktiskt hade jag tänkt!
 
Idag så ska jag först till johanna och agera smink modell för henne, sen efter det ska jag möta upp Sebastian och gå hem till mig och där har vi inget planerat, vi får väl se vad vi hittar på! sov jättelänge idag men är ändå as trött och har jätteont i magen! Hatar att vara tjej ibland!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!