MacBook Pro

min nya leksak <3
 
Surt att jag missade bussen med 2 minuter när jag kom till stan, så går det bara en 1 gång i timmen så jag fick helt enkelt traska hemmåt, tog en halvtimme att gå ungefär och var dö hungrig när jag kom hem så nu har jag ätit nudlar och ska fortsätta att kolla på Gossip Girl! Älskar datorn btw!! Längtat så efter den! 
 
Har som sagt fortfarande ont i huvudet idag och börjar precis att frysa, ska hoppa in i en varm dusch om ett tag, ska bli skönt! Det var fruktansvärt kallt i morse tyckte jag men nu när jag gick hem fick jag nästan ta av mig jackan för det blev så varmt haha. Hatar sådana tempratur skillnader!!
 
hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

Postat av: Ida - Fotografering

Omg vilken skola går du på!?!?! haha

Svar: Haha går på John Bauer i Karlstad eller ag, fria läroverken, men man får bara en sådan om man går media linjen, men det skulle ju pass dig!!
hollstedts.blogg.se

2013-09-25 @ 17:45:29
URL: http://iidasfoton.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!