me today

 såhär ser jag ut idag
 
Hej på er! Gårdagen spenderades först på secondhand med konfa gruppen, sedan vidare till Lek och Bus landet i Örebro ( snacka om träningsverk idag!! ) och sen spenderades kvällen med Isabelle, Sebastian och Oskar!
Hade det jättekul och Isabelle sov över här. Vi vaknade med världens huvudverk men den har börjat försvinna nu. Ska snart åka iväg till Sebastian som fyller 16 år idag <3
 
Ni får ha en jättefin dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!