memories seems to fade

 
detta här åvanför är en burk, med små lappar som jag skrivit ner saker på som har hänt under 2013. Har nästan själv glömt vad jag har skrivit. Och ska alltså läsa dessa på nyår, smart va? Det behöver inte vara värsta superduper grejen som har hänt, räcker med att du kanske träffade en kompis det datumet och ni gjorde en rolig sak tillsammans, jag la ner en lapp igår som det står " bio med favoriterna 28/8 " på. Det ska bli jättekul att läsa alla lappar på nyår. Detta år har verkligen varit super bra och bara massa roliga saker har hänt! Bästa året på länge faktiskt, ska försöka göra en sammanfattning på året med bilder och lite text sen i december. Med alla höjdpunkter osv! 
 
Har verkligen jätteont i huvudet idag ( IGEN!! ) och ska därför ta det lugnt. Ska ta en promenix med min vovve och sen kolla lite på gossip girl och försöka tänka bort att det är måndag imorgon :(
Inte nog med att jag har ont i huvudet utan jag har också fått en vagel i ögat, gör verkligen svin ont! Som tur är har inte mitt öga svullnat något , så är tacksam över det iallafall.
 
ni får ha en trevlig söndag så hörs vi nog ikväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!