new


detta var då det jag fick med mig hem från Stockholm! Stör mig jättemycket på att toppen från bikbok är hur skrynklig som helst men hade inte tid till att stryka den innan jag tog kort, haha.
Ska till Stockholm i November nästa gång, i 3 dagar med Mamma, vi ska bo i en lägenhet vid Fredmansplan och en av dagarna ska vi på Bruno Mars konsert i Globen, ska även shoppa då så fick ta det lite lugnt nu när jag var där ! Även om man bara vill köpa allt man ser!
 
Dagen spenderades hemma med Sebastian, vi har spelat Xbox och kollat på film, standarn på helger typ! love it!
Imorgon är det ny vecka och vi har även fått våra data avtal så nu kan det inte vara långt kvar tills vi får dom! ( hoppas att det blir tidigare än fredag!! )
 
Ska göra iordning en kopp chailatte och se om det kanske finns någon sådär halv bra film på tv:n som går att kolla på!
 
 

Postat av: lisa

hur mycket kostade tröjan på bikbok :)

Svar: kostade 149 kr !
hollstedts.blogg.se

2013-09-08 @ 21:10:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!