Niall Horan

drömde om denna goding inatt, han var värsta teddybear <3
 
Vi har fått våra datorer nu !! Och eftersom vi fick leka med dom nu en stund så passar jag på att blogga!! Är så sjukt lycklig och denna dagen kanske kommer bli ännu bättre, men berättar det sen om det är så att det inte skulle bli av. Men jag hoppas verkligen det!! 
 
Slutar tidigt idag och ska hem och lägga mig direkt eftersom att jag fortfarande har ont i huvudet och känner mig seg. Blir ingen träning för mig denna vecka heller, suger ganska mycket eftersom jag vill röra på mig, men på lördag så kanske jag får träna , beror på hur jag mår men ska försöka komma iväg och ta det lite lugnt..
 
Vi hörs lite senare! puss 
 

Postat av: Anonym

vad för dator? :D

Svar: macbook pro :D
hollstedts.blogg.se

2013-09-25 @ 12:17:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!