rainbow

Något utav det finaste jag vet, regnbågen.
 
Slutade tidigt idag ( tjoho!!) Åkte hem och gick ner till stan för att beställa en jacka, längar såå tills jag får den!!
Sen så har jag och Sebastian bara tagit det lugnt hemma hos mig, vi lagade mat också till min familj, blev jätte lyckat!
 
Nu har han åkt och tränat så nu blir det en hel kväll med bara massor av gossip girl och chailatte! Imorgon är det svenska och engelska i skolan som gäller och efter det hem och träna på gymmet, rumpa och ben + mage!
 
ha en fin kväll! Ska även visa er imorgon en jätte fiffig sak som är så sjukt rolig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!