sick

Sjuuk igeeen. Eller ah, har sådan fruktansvärd huvudverk och har haft det i 3 dagar nu och idag orkade jag inte gå till skolan + rinnande näsa på det, skitbra! Dagen gjordes ännu bättre när min klasskompis skrev och sa att vi hade fått våra datorer och nu är jag ju inte i skolan och kan ta med den hem, herregud vad detta inte är min daag. Tänker gå till skolan imorgon hur jag än mår eftersom att vi ändå bara har 1 lektion och jag tror vi endast skulle städa och fota i fotostudion, inte så ansträngade direkt..
 
Har kollat på lite Gossip Girl och sovit idag, ska gå och göra mig en stor kopp te och sätta på ännu ett avsnitt och längta efter min dator :-(
 
hoppas ni haft en bättre dag än jag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!