Stockholm

åh du älskade stad <3
 
Hej på er! Länge sen jag hörde av mig känner jag, har haft fullt upp några dagar och sen i förrgår var jag sjuk. Igår var jag med klassen i Stockholm, jätteroligt! Vi var på fotografiska och sen hade vi fritt på stan. Träffade Elinor utav alla personer också i Gallerian! Så henne gick jag med en stund! Hade det jättetrevligt och fick med mig lite saker hem! Ska visa det jag fick med mig imorgon tänkte jag. Ikväll ska jag till Boda Borg med fint folk!
 
Tills dess så ska jag sitta bänkad framför Gossip Girl, wow vad jag har fastnat för den serien!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!