till mitt rum

 
Dessa saker här över, kommer under detta och nästa år införskaffas till mitt rum! ALL inredning ska bytas i mitt rum har jag bestämt, och vet precis hur jag vill ha det!
 
Idag tränade jag som sagt på gymmet i ca 1 timme, åkte hem, duschade och sen har jag precis ätit och sitter nu i soffan och bara tar det lugnt!
 
En läskig grej idag när jag skulle hem från Karlstad, så höll jag på att glömma min plånbok på stationen! men som tur va kom jag på det och sprang tillbaka och hämtade den och han precis på tåget ! En till grej är att på fredag så ska jag till Stockholm med klassen, och jag har verkligen inga pengar kvar, förutom de pengarna jag lagt undan för Stockholm i November och London nästa år! Men så ringer Lorin och säger att hon fått sin lön och det hade jag också! Så nu har jag ca 2000 med mig till Stockholm! Är så gaaalet shopping sugen så det var tur att jag fick pengar, men ska försöka att inte köpa upp allt, haha. Vem försöker jag lura?
 
 
ha en bra kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!