Throw back


åh sakar mina bruna ben och värmen
 
Vill åka tillbaka till Mallis snarast!! Skulle lätt kunna ta nästa plan och va där i en vecka. Men nästa resa blir ju nästa år så ;-) Två resor möjligtvis!!
 
Kom hem från Sebastian för någon timme sen, vi har faktiskt pluggat båda två idag, blev nästan klar, en sida kvar men den tar jag till helgen eller något! Idol är påslaget på tv:n och sen Hollywood fruarna på det!
Imorgon slutar jag halv 12 och då ska jag ner på stan en stund!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!