vi super till det!

makeover inför fotosesion after and before me and jennie
 
ganska exclusive ändå att jag kan blogga i skolan, don't you think ;-) ?!
Vi har samhälls kunskap om ett litet tag och nu såg jag att mitt hår ser grönt ut på bilderna, men dä är la fräscht. Känner att jag inte kan koncentrera mig så bra så detta kan ni inte ta som en vana, att det blir ett blogginlägg från skolan, kanske inte så bra ideee ändååe! 
jaja. fint fint alltså..
 
vi hörs senare puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!