American pancakes

när jag gör frukost, så är det ordentligt gjort haha!
 
Godmorgon kan man väl nästan säga! Idag mår jag bättre och eftersom jag bara har 1 lektion i skolan så orkar jag faktiskt åka dit! Dagen började som ni ser bra, med favorit frukost. Det är ju så himla gott med american pancakes. Har ju dille på USA just nu (säg någon gång jag inte har det iofs?!) så detta passade ju bra haha! 
 
Får se vad jag hittar på sen när jag kommer hem, har lite tråkigheter att göra först dock.. Ha en fin dag!

Postat av: clara

Alltså American pancakes med lönnsirap är så sjukt gott!

Svar: Japp, skulle praktiskt taget kunna leva på det haha!!
hollstedts.blogg.se

2014-04-17 @ 11:11:11
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se
Postat av: Annika

Super mumsigt! :D

Svar: Det kan man säga!!
hollstedts.blogg.se

2014-04-17 @ 16:03:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!