baby ur so classic

 
denna låt är ju just fantastic, och killarna som sjunger är inget fel att kolla på heller ;-)
 
Varför har jag inte bloggat? för ja, jag har lyckats bli sjuk igen.. Jag får aldrig någon bra struktur på min träning för att jag kommit in i en period igen där jag blir sjuk hela tiden, och jag kan bli så arg över det att jag börjar tjuta. Har en fullspäckad helg framför mig vilket jag både ser ifram emot men ändå inte. Kul möter tråkigt lixom, 50/50.. 
Men nu ska jag faktiskt försöka plugga lite svenska till nationella på måndag och även skriva klart min lååånga uppsats, det är nästan så man måste fira när den är klar, har hållt på med den sen slutet av februari typ haha.
 
Okej, så fårt jag mår bättre så lovar jag att jag ska blogga, hatar att jag är så slarvig med bloggen, men i helgen så kommer jag säkerligen inte ha tid, så vi får se nästa vecka! ha en bra dag med mycket sol! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!