blurry

grå/regnig dag i APRIL
 
Det är april.. det är ju helt sjukt ju. Jag har så mycket roligt framför mig just nu känner jag. Litauen, one direction, göteborg(?), min och sebastians 1års dag, och.. Spanien! Japp, jag ska få åka med till Spanien i en vecka med Sebastians familj i sommar, helt underbart! 
 
Jag har börjat dela ut reklam nu, detta var första helgen, vilket slavgöra säger jag bara.. Behöver kompromissa lite med ma bosses' imorgon.. Har ju även sökt lite andra jobb som jag håller tummarna på att jag får nu, ni får hålla dom åt mig också, i neeeed para.. 
 
Har iallafall delat ut sista reklamen idag. Skulle träffat Isabelle och fotat med henne, men vädret har inte varit på topp, och inte jag heller eftersom jag fortfarande är förkyld (dock på bättringsvägar tror jag..) så det blev en väldigt lugn eftermiddag i min säng tillsammans med Sebastia, vi låg och pratade i flera timmar och lyssade på musik. den killen är helt fantastiskt mega ultra bra och jag är så glad att jag har honom <3 
Igår var jag även på kalas hos Sebastian då hans mamma fyllt år och det var massa folk där och jag hade det jättetrevligt! 
 
Nu stängdes hela internet på min dator ned så jag tackar ännu en gång för att blogg.se sparar ens inlägg om dem stängs ner hastigt. Thank ya! 
Har även nationella svenska imorgon, muntligt, men jag känner mig väldigt förberedd och kan mitt tal bra! 
Hoppas ni haft en bra helg och hoppas ni får en bra start på veckan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!