Ella

idag har jag fotograferat denna skönhet som snart fyller 10 år, she's a real beauty
 
Min kusin Ella åkte just hem. Jag har som sagt fotograferat henne. Sebastian och jag sitter och spelar wii nu, eller ja, han spelar, jag bloggar hehe. Vi ska snart äta lunch (sent doe..)
 
Chill fredag med personer som jag älskar runt mig, kan inte bli gladare. Och på måndag åker jag och ett gäng till Litauen och gör lite nytta, feels good. 
 
Ha en mysig fredag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!