en bit av USA

 
Skulle tagit en bild på "godishyllan" också. Maxi i stan har fått in jättemycket olika varor från USA! Vet ni hur glad jag blev när jag såg det?? Skittles, Nerds, macs and cheese och massa annat! Kollade igenom allt lite snabbt men ska tillbaka och stå och stirra på alla roliga saker det fanns där haha! Fick en Snapple av mamma iallafall, den finns ju lite över allt i Sverige. 
 
Sen såg jag även att de plockade upp victora secret sprayer osv på smink avdelningen, seriöööst, hur tråkigt?! Det finns ju ÖVERALLT att köpa nu.. Inget speciellt med det längre :-(  
 
Hostar fortfarande jättemycket och nu ska jag ta och kolla lite på tv. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!