hallon och banan smootie

Detta är ett perfekt mellanmål eller om du är sugen på något (ett nyttigt alternativ)
du behöver:
Fil
en eller en halv banan
hallon
och jag valde även att ha i protein pulver
 

Sen är det bara att mixa ihop allting! den är verkligen jättegod! dock saknar jag blåbären, för det är också fruktansvärt gott att ha i! 
 
Kom hem för ungefär en halvtimme sedan. Idag på historia lektionen sköt vi pilbåge och långbåge (dock vågade jag bara på mig pilbågen) och det var faktiskt roligt. Dock gick det väl inte så bra kanske men som sagt, kul hade vi allafall! Kände mig som Robin Hood när jag stod och sköt haha, dock en aning sämre kanske?
 
Nationella muntliga gick jättebra idag, vilket var skönt! Fick även den goda nyheten att våran Samhällslektion är inställd imorgon, vilket är den ända lektionen jag har på tisdagar, så jag är ledig!!! 
Ska åka och gymma mitt på dagen då det är som tommast på gymmet, gud vad skönt! Och sova och sitta och plugga spanska i lugn och ro. Så jag är happy! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!