inför sommaren, favoriter från HM

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några favoriter från HM inför sommaren, jag behöver verkligen lite mer klänningar i min garderob, men det är INTE prio 1 just nu haha. Men alla dessa skulle verkligen få flytta in i min garderob!
 
Jag är inte den som brukar köpa så mycket kläder åt mig själv på HM faktiskt, det är ju inte direkt bästa kvallen på deras plagg och deras rykte är inte det bästa just nu heller. Men deras klänningar som dom fått in är sååå finaa!
 
Sitter och väntar på att min grupp ska få gå in i klassrummet och göra vårat muntliga. Mår lite bättre idag men har fortfarande den där känslan i kroppen då man bara vill gå hem och lägga sig. Ska försöka köra ett försiktigt ben pass på gymmet imorgon, i need it. 
Vädret suger här idag och idag är det en såndär ful dag, när allt med en själv är fult. Vill bara bli osynlig haha. Men alla har dåliga dagar.. Måndagar är ju inte dirket favorit dagen! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!