new in

Fick en grå vanlig tshirt, en sängkappa, victoria secret bodysplash och ett par hörlurar som inte kom med på bilden. Men thanks mum <3
 
Mår lite bättre idag. Så imorgon är det skola som gäller. Ska plugga lite matte idag och på en hem tenta också som jag har. Dock kollar jag på tv nu så det får bli lite senare! Vid lunch typ haha.
Väntar på att värmen ska komma nu. Det sägs ju att det ska bli varmt i påsk, i hope so. Ha en fin dag guys.

Postat av: Elin Larsson

fin blogg du har!:)

Svar: Tack detsamma får jag säga !
hollstedts.blogg.se

2014-04-16 @ 10:58:09
URL: http://elinlarsson.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!