Om komplex

arkivbild igen sorry
 
 
Känner att jag måste få skriva av mig. Jag har komplex när det kommer till mig själv. två saker. Två saker som jag aldrig kan sluta att tänka på. Jag vet inte riktigt om jag ska skriva ut vad det är, för jag vill inte ha några " men ge dig vad fjantig du är så är det inte alls" kommentarer. Men alla har komplex tror jag, ingen kan känna sig helt perfekt? Eller? De jag har komplex över går att ändra på, men det är svårt. Eftersom det tar tid, jag får gå och vänta och vänta och jobba och jobba and nothing is happening. Jag blir galen. 
 
Jag är i övrigt nöjd med hur jag ser ut. Nej jag är inte självgod, men det kanske man borde vara, eftersom de flesta inte är det, så kan jag ju ta den uppgiften på mig. Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan. Eller känna sig älskad för den delen. Men mina två komplex, blir jag påmind om 24/7. Och jag måste alltid tänka mig för.. för annars skäms jag. Det är nog bra att jag ute lämnar mina komplex. Det är lixom min ensak tycker jag. Men folk i min närhet vet säkert vad jag pratar om eftersom jag ofta beklagar mig över dem. Men sånt är livet. Men idag är en sådan dag som allt kommer upp till ytan. Jag är så glad över att det är ledigt torsdag fredag. Då ska jag träna med min pojkvän och sola med Isabelle. Jag känner mig så blek right now. Alla på skolan är bruna och fina för dom kunde ligga och pressa hela lovet, men jag gjorde iallafall lite nytta, så win win.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!