sjuk..

sebastians och mitt fredagsmys igår (dock hade vi glass också hehe)
 
Igår var det en av dom jobbigaste dagarna jag varit med om. Jag är sjuk igen. Och jag hostar, alltså hostar hostar, som en tok. Har även haft feber igår och idag, känner mig dock lite piggare nu men som sagt, hostan tar kol på mig. Var iskolan igår, vilketi inte alls var smart. När jag kom hem träffade jag Sebastian. Men jag kan inte varit rolig att vara med igår pga att jag var så matt och ville bara sova typ. Idag har jag delat ut reklam också, fick hjälp av mamma annars hade jag aldrig klarat det. 
 
Pga att jag mår som jag gör och har gjort det sen i torsdagskväll så har bloggningen inte varit på topp och det kommer den kanske inte vara heller tills jag blir frisk. Hoppas ni förstår det. Nu ska jag vila lite och sen blir det gladiatiorerna med mammi. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!