something new

igår var jag på Lager157 och köpte två nya blusar, här är ena av dem, bägge är från "vintage" mäkret som dem har där
 
Ska värma lite lunch nu innan mamma kör ner mig till stationen. Bara en lektion idag och direkt när jag kommer hem blir det ett benpass på gymmet, helt okej dag faktiskt. Älskar tisdagar och torsdagar då jag får vara hemma och fixa med saker fram tills lunch. Det är super najs. 
 
Äntligen en liten lugnare vecka framför mig också, så ska försöka sätta bloggen i fokus lite, men vi får se hur det går med det hehe! 
 
ha en fin dag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!