tillbaka

Arkiv bild
 
Tillbaaka! Har haft världens bästa lov i Litauen och nu är jag tillbaka i skolan och startade det hela med ett nationellt prov, gick bra tror jag, dock är jag så sämt på att stava på engelska så jag antar att mitt A är bye bye!!
 
Varför har jag inte bloggat då? Jo, för nu har jag lämnat in min kära Macbook och fått en Hp probook. Helt främmande nu när jag haft macbook. inget är det samma, så jag kan inte min egna dator just nu haha. Så jag har inte velat ladda över några mer filer på min macbook innan jag fått över allt på denna, vilket jag har. Men nu är jag i skolan så jag kan inte ta kort på något nytt så det fick bli en gammal bild från Spanien förra sommaren, eller ja, Mallis. Längtar tills vi åker i sommar.. Men vilket väder vi har?! Dock skulle allt detta braiga väder försvinna men vi får hoppas på att de ljuger, för jag behöver få lite färg i ansiktet, ser ute som ett litet spöke!
 
Vi hörs kanske lite senare om jag har tid! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!