Tillbaka blick

Snart är det 1 år sedan " the biggest day in ma whole life " utspelades
 
Nu när jag är sjuk och känner mig halvt ihjäl slagen, så får man tänka på sånt som får en själv att må bra. 
22 april kommer vara ett datum som jag aldrig kommer glömma, hur gammal jag än blir. 22 april är oförglömligt.
 
Tänk dig att det du alltid har drömt om, sen du vara liten (jag var 12 men det är litet haha) förverkligas. Jag veeet, det låter skittöndigt, men jag bryr mig faktiskt inte. Jag känner att kompisar i min närhet förstod hur mycket det betydde för mig att få denna möjlighet när dom var precis lika glada som mig när jag kom hem från Stockholm, och hadde sett the man, the one and only, min Justin! 
Det är inte jag som har filmat denna video. Jag stod längre fram, alltså det är sjukt att jag stod längre fram. På videon är man redan nära tyckte jag. Jag stod längst fram på parketten med nyblivna kompisar som jag träffat under dagen när vi köade tillsammans, och dom håller jag fortfarande kontakten med, det är galet. 
 
Jag kommer ihåg den dagen detalj från detalj, förutom själva konsterten haha, ja det låter hel knäppt, men konserten är ganska blurrig i mitt huvud. Jag var så uppselt, samtidigt chockad, samtidigt hysterisk och samtidigt så himla glad. Så fattade jag ju ingenting heller. Man kan nästan säga att jag var i chock haha. Det är galet. Tjejer svimmade hit och dit och vi fick hjälpa vakter att bära över stackars människor som inte pallade trycket. 
 
Jag köade i 14 timmar. Och jag skulle kunna göra det igen. Jag ska göra det igen, fast till ett annat känt band. 
Det är snart 1 år sedan. Och jag lever fortfarande kvar på energin och lyckan ifrån den kvällen, det kan ingen ta ifrån mig. 
Jag gillar kanske inte Justin lika mycket nu. Jag har mina anledningar vilket andra också har. Men han betyder fortfarande mycket! Lyssnar på hans musik ibland och försöker att förstå mig på alla hans konstigheter han har för sig. Men allt springer ikapp honom nu, misstagen man inte kunde eller fick lära sig att man inte ska göra under sin uppväxt kommer ifatt honom nu. Han hade ju ingen barndom. Jag tycker synd om honom. 
 
Men den killen kan iallafall prestera en show. Har varit på 3 stora konserter, alltså med världsartister. Själva showen som man fick på Justins konstert har inte någon av de andra slagit. Dock så var Bruno Mars konsert amazing och One Direction levererade som bara den! 
Jag är stolt över Justin och vad han åstakommit. Det är inte lätt att skapa en karriär utifrån ett youtube klipp. Han fick inte allt serverat på ett silverfat och hade inte heller föräldrar som satte honom på musik skola osv osv. 
 
Men som sagt, snart 1 år sedan. Lever fortfarande kvar på lyckan, energin, minnet och jag är så glad att jag fick möjligheten att se Justin Bieber, ahaa alltså jag lovar, alla tjejer har drömt om det, jag lovar ;-)
jag menar, kolla på honom? rå babe, ingen kan säga något annat !
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!