borta bra hemma bäst/Spanien Del 1.

 
nu är jag tillbaka i Sverigelandet!!
 
Jag har alltså varit en vecka i Spanien med min pojkväns familj, och vi har haft det superbra! Vi bodde i en liten stad/by som hette Cabo Roig (ligger utanför Torrevieja och några mil från Alicante) i en fin lägenhet med poolområde osv. Dock spenderade vi dagarna mer vid stränder (likey likey) och hade det bra. 
 
Har tagit ganska mycket bilder och kommer därför dela upp dem i flera omgångar. På tisdag packar jag om väskan och åker ner till Skåne och är där tills Torsdagkväll, vi ska shoppa i Malmö och förhoppningsvis blir det kanske någon strand dag också (tröttnar aldrig haha!!). Det är bara jag och min mamma som åker ner till våra kusiner denna gången. 
 
Nu har jag någon timmes redigering av bilder framför mig, inte det roligaste jag vet men det måste också göras haha! Hoppas ni får en bra dag guys!
 
 

Postat av: Aina Strand

Åh vilka härliga bilder :D

Svar: Visst är dom! :D
hollstedts.blogg.se

2014-08-03 @ 13:55:46
URL: http://ainaphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!