Dig gillar jag

favoriten <3
 
Isabelle åkte hem för ett tag sedan och då gick jag en liten promenad med Tindra. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet och jag hoppas verkligen att det är borta tills imorgon då jag ska vara barnvakt hela dagen (med lite hjälp av Sebastian) och då måste man vara pigg!! 
 
Fortfarande väldigt kaosigt här hemma pga köket men det börjar iallafall ta form nu. Fortfarande väldigt mycket kvar att göra men det börjar iallafall börja likna något! Nu ska jag äta en bit choklad och sedan äta lite mat! 

Postat av: OSLOFRU

Aaah den är så goood!

2014-08-12 @ 18:32:40
URL: http://www.oslofru.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!