Divergent



Okej, så igår, så jag, Sebastian och hans pappa Divergent , Seriöst.. Så himla super fantastisk bra film!!!! Snälla låt det bli en tvåa och en trea också! 

Filmen passar alla. Spänning, action och romantik, kan inte bli bättre !!
Så om ni inte har sett denna film, do it now! 

Idag är det en riktigt slapp dag. Jag kom hem till Sebastian tidigt imorse och vi ligger fortfarande i hans säng, och det kommer vi antagligen göra hela dagen, jag behöver en sånhär dag. Skäms över att jag inte haft tid och blogga men jag har varit med Sebastian de senaste dagarna, köket hemma är under renovering och därför är det kaaos i hela huset, så jag flyr ifrån det till S istället och då umgås jag med honom istället för att sitta framför datorn! Bloggar från mobilen nu bara för att jag saknar bloggen. 

Inga speciella planer inför veckan mer än att träffa Isabelle , vilket jag inte gjort på jätte länge. Njuter av de sista av detta sommarlov, som varit bra! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!