Emporia


Två av mina påsar idag hihi 

Köpte lite saker idag på Emporia i Malmö. Tänkte lägga ut allt på bloggen men sen kom jag på att det kanske är roligare för er med en Haul video? Kommentera gärna om ni vill se det! (Själv tycker jag det vore roligt)

Ligger uppe i min säng och är åksjuk. Det börjar försvinna men gash vad jag mådde dåligt i bilen från Malmö! Tur att kusinerna inte bor allt för långt där ifrån! Någon mil till och jag hadde spytt, usch.

Imorgon bär det av hemmåt framåt kvällen! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!