finally

bild från dagens roligheter i Norrköping på Harry-Potter utställningen!
 
Förlåt. förlåt förlåt förlåt. Nu är det såhär att min dator totally fick damp och jag har inte kunnat komma ut på internet eller crome på den, tills igår, då min kära älskade pojkvän fick igång den. so im back on track!
Dock ska datorn lämnas in på tisdag till skolan då allas datorer ska omprogrameras and so on, liite segt!
 
Till något roligare, idag var jag och mi familia på Harry-Potter utställningen i Norrköping, och det var så gryymmt! Är lite starstruck just nu och vill kolla på alla filmerna NU. Vi gick runt och konstaterade hela tiden att wow, alltså dessa plagg och saker har faktiskt används i de riktiga filmerna, how cool?! Jag har tagit massa med bilder som jag tänkt lägga ut, dock oredigerade då jag inte orkar fixa det när det är så dåligt ljus där bilderna är tagna, då är det inte kul att fippla med det haha!
 
Ny vecka imorgon, inget jag ser ifram emot men man får göra det bästa av det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!