In my next order

dessa snyggingar är snart mina, jag valde att beställa dom via miinto.se där jag tror dessa byxor säljs ifrån Belle Shoes som finns i Stockholm!
 
Första gången jag såg denna typ av byxor blev jag helt kär! Jag var väldigt inne på ett par ljusblå/turkos/gröna mönstrade. Men nu när jag väl beställde dom så kom jag på att det kanske är smartare att ta ett par lite mer "diskreta" (så gott det går när de är värsta party-pantsen egentligen). Så jag valde att beställa de i färgen grå(dock känns det som det är lite inslag av blågrått och brunt?) Jag tycker iallafall de var svinfina! 
 
Jag vet att det är massa kompisar till mig som inte tycker om dessa byxor alls, vad tycker ni? är de fula eller fina? 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!