about valentines day

 
 
Alla hjärtansdag är INTE bara till för att fira tillsammans med sin flickvän/pojkvän tycker jag. Och jag tycker alla singlar har en sådan sjuukt fel inställning till den dagen. Det handlar om att ta vara lite extra på tiden med de personerna runt om sig som man älskar. Du har säkert en helt underbar familj, kanske några syskon eller varför inte fina vänner? De hör till alla hjärtans dag precis lika mycket som någon annan relation till någon! Vara extra kärleksfull mot dina medmänniskor och folk du verkligen tycker om! Spendera tiden med din familj eller vänner om du inte har någon flickvän eller pojkvän. Och ja, det är lätt för mig att säga som har en pojkvän tänker alla nu, men jag har aldrig haft negativ inställning till alla hjärtansdag när jag varit singel. Jag har umgåts och haft det trevligt med min familj och kompisar då. Som sagt så handlar allt om kärlek och det finns många sätt att dela den! Jag hade som sagt en jätte mysig dag med Sebastian, min familj osv. 
Nästa år, om du är singel, försök att inte vända den dagen till något negativt. För det är en väldigt omtyckt dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!