dream outfit

 
dream outfit
 
dream outfit by moa-hollstedt featuring red tops
 
 
srlsy. Detta får ju gärna flytta in i min garderob! Har verkligen verkligen suktat efter ett par bootcut jeans från hollister, och eftersom jag fick hollister presentkort i julas så får nog det bidra till ett par jeans! Såg att dom hade i olika längder på hollister vilket är perfekt då jag har så sjukt korta ben! :( Även linnet på bilden är ju hur fint som helst! Älskar dessutom färgen! Alla går klädda i ganska neutrala färger nu(även jag) men ibland så vill man faktiskt kanske sätta lite färg på sin vardag, och det räcker med en färglad topp tycker jag! Ballerian skorna ska jag kolla på när jag är uppe i Stockholm, tänkte beställa dem från nelly ett tag fast i färgen puderrosa/beige, men såklart så tog dem ju slut! Kännde att det kanske var bra eftersom man ska ju egentligen testa skorna innan man köper dom tycker jag(speciellt när det är dyra skor). 
 
När det gäller läppbalsamet, vilken av dem luktar godast? Alla luktar ju bara saliv inne i butikerna eftersom alla kladdar på dem! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!