dreaming..

 
 
Idag var jag hemma från skolan. Har idag suttit som klistrad framför tvn och kollat på Yes to the dress! Vaknade dock väldigt sent men jag kollade iallafall på några avsnitt, och jag är ju helt nojjig nu! Har suttit och kollat på bröllops klänningar och ringar osv osv haha! Man får ju drömma?! Jag vill gifta mig när jag är 22-23 ungefär. Men bilden över på klänningen, omg, den vill jag ha! Heeelt underbart fiin! ÅH är så avundsjuka på alla som får gifta sig!! Till något helt annat nu innan jag hoppar in i duschen och läser lite ur engelska boken innan jag lägger mig, 
Smsade med Sebastian förut i eftermiddags, han frågade om jag skulle göra något speciellt osv osv och han brukar oftast inte fråga sånt, sen sa han att han själv skulle hem och spela bort hela eftermiddagen, skönt för honom tänkte jag!Sen efter 20 minuter så knackar det på dörren och min bror springer och öppnar, så säger han " Sebastian är här, Moa " tror ni inte att min sötnos tyckte synd om mig och kom hem till mig med god dricka och myste bort hela eftermiddagen med mig? Åh vad jag älskar honom!!  Sen konstaterade vi innan han åkte hem för ett tag sen, att han åker ju till Thailand i två veckor nästa vecka, iinte lika kul! Sen åker jag till Norge nästa helg också. Fick lite ångest över det, måste köpa skidjacka och tänkte köpa nya glajjor också men får ta mina fula gamla för jag hinner inte riktigt det!! 
 
Blev ett litet långt inlägg men jaja, så ska det vara! Nu ska jag som sagt hoppa in i en dusch och faktiskt pyssla om mig själv riktigt ordentligt för en gång skull, är ju inte dirket trött eftersom jag sovit bort halva dagen haha. Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
update: Fick fråga om jag kunde lägga upp vad jag fick i present när jag fyller år, fixar det så fort jag hinner!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!