follow me on twitter, instagram or bloglovin!

 
 
ni vet väl att jag finns på twitter under namnet bbbiebeeer, på instagram under namnet hollstedt och på bloglovin!
 
 
Finns ikoner i min meny där ni kan trycka direkt för att komma till de olika sidorna! 

Måste bara berätta, om den tweeten som är på bilden. Jag sprayade nyss brush cleaner i mitt hår istället för värmeskydd! Jaa, jag är såå trött, skrattade dock reält åt mig själv, virrpanna! En annan rolig sak (som jag kanske inte är ensam om att bli drabbad av) är att när jag lyssnar på "i see fire " med Eddan i headset, så får jag dra upp ljudet några hack för låten är så "svag" i ljudstyrka, så när nästa låt kommer så blir jag totalt döööv! Är det fler om stött på det problemet? haha!
Packat klart det mesta nu, och ska sätta mig och försöka plugga lite lite innan jag tar kvällen. Vampire Diaries mys med mamma får det bli! Som sagt så förstår ni kanske att jag inte kommer kunna blogga förens nästa fredag igen, så jag säger väl typ hejdå nu för en vecka? Sorgligt, gillar ju att blogga ju!
 
Föresten, ang Tävlingar här på bloggen, jag har maaaassa företag på kroken när det gäller tävlingar av olika slag här på bloggen, men det måste komma upp intresse från ER för att jag ska kunna göra något sånt! Så ni får jättegärna lämna förslag om vad för tävlingar ni skulle bli glada över att se på min blogg! kommentera! Don't be shy! 
 
ha ett riktigt himla bra sportlov nu älskade ni!!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!