hemma

Får bli en sunkig instagram bild tills jag får tag på något bättre hehe!
 

NU ÄR JAG HEMMA! Och det känns såååå bra! Har haft en bra och lite sämre i vissa stunder, vecka i Trysil med världens goaste människor! Vädret har varit huuuur sämst som helst! Haha, förra året hade vi sol varje dag, och detta år så var det tjock dimma, regn, snö och blåst, VARJE dag. Men det hindrade inte oss från att ha kul i backarna! Jag har åkt snowboard hela veckan och det gick huur bra som helst! Dock så är min hälsena på ena foten vääldigt öm nu så ska försöka sitta still så mycket som möjligt denna helg, för på måndag drar jag till stockholm och shoppar början till vårgarderoben! Som jag längtat! 
Denna dag kommer gå till plugg, städa rummet och mööjligtvis börja packa upp lite smått, OM jag orkar.. 
Och så är det bara 8 dagar kvar tills min fina pojkvän kommer hem från Thailand, bättre än julafton faktiskt!! Saknar honom jättemycket.
 
Ville bara titta in lite snabbt innnan jag börjar med alla tråkigheter.. Ni får ha en jättefin dag så hörs vi kanske ikväll, eller imorgon! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!