insperation

 
room decor
 
room decor by moa-hollstedt featuring canvas wall art
 
 
Som sagt har jag ju börjat gjort om lite smått i mitt rum, men är inte klar än! Och detta skulle gärna få flytta in (om jag hade haft pengar och plats för allt) För det är just sådan lite mer "gammal" stil på mitt rum som jag söker efter, jag tycker det är jättefint! Fick världens finaste ljusstake av mamma och pappa i födelsedags present(här)
Och är redan nöjd med hur rummet ser ut nu, fast dock saknar jag förvaring. Har ett hörn i rummet där det står massa lådor med saker, mina skor och lite fina påsar sen någon shopping! Så det blir en ny byrå som står högst på listan! Jag är faktiskt stolt över att jag faktiskt inte spenderat pengar på ett ända klädesplagg denna månad. Idag kommer det dock brytas eftersom jag behöver en ny skidjacka! För jag åker till norge på lördag! Kom på att jag inte berättat det?
 
Åker till Trysil på lördag och kommer hem igen Torsdag natt, då blir det tonvis med plugg den helgen, sen ska jag äntligen få göra av med lite pengar på vår shopping! dock inte så mycket nöjes shopping eftersom jag faktiskt denna gång ska försöka köpa lite sånt som jag behöver! Vi får väl se hur det går.. känner att jag ljuger mig själv upp i ansiktet just nu! 
 
Kika in på bloggen lite senare då det kommer upp ett träningsinlägg! xo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!