JuliaResan

 
 
Detta, är något som gör så himla ont i mig att se. Jag vet inte hur länge jag grät, och skämdes över mig själv efter jag sett denna video. Jag önskar, att jag hade något som sa till mig varje gång jag klagar på mitt liv. För jag är frisk och mår bra. Och det ska jag vara så himla tacksam över. 
 
Tycker alla ska ta tid till att kolla på denna video. Och idag var jag på UF mässan i Karlstad för att hitta insperation till mitt egna företag som kommer jobbas och grejas med i tvåan. Och direkt efter jag sett denna video i Söndagsnatt, så bestämde jag mig att den vinsten jag får in i mitt företag (och hoppas på att vinna pengar också för företagets ide eller så) kommer gå dirket till barncancer fonden, punkt slut. Var också glad att se att det var flera företag som tänkte skänka pengar till massa välgörenhetsorganisationer osv. Det är så skönt att veta att man kan få hjälpa till. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!