late breakfast

Jag älskar tisdagar och torsdagar, börjar inte förens kl 12.45, då blir det alltid en bra frukost!
 
Godmorgon! Vaknade för en halvtimme ungefär, låter det inte jätteskönt eller? Älskar dessa dagar! Jag är en sådan person som inte alls gillar att stressa på morgonen, men det blir alltid att jag får göra det ändå! Förutom på Tisdagar och Torsdagar! Känner på mig att det blir en bra dag detta! Har bara en lektion i skolan, sen hem direkt och mysa med min pojke!
 
Igår körde jag ett hårt benpass på gymmet(så hårt det gick när man sovit 1 timme natten tidigare) dock så blev det inte så långt, ca 45 minuter, eftersom det var så fruktansvärt mycket folk på gymmet igår, så alla maskiner var upptagna, och i övningsrummet låg det folk utspridda över hela golvet haha! Men bättre än ingenting alls!
Ska ta och börja fixa till mig lite nu, gå ut med Tindra och sen undersöka om det finns lite kaffe hemma, behöver vakna till lite mer känner jag! Ha en bra dag så hörs vi nog i eftermiddag ;-)!

Postat av: Anonym

Kan du göra ett inlägg om hur du tränar osv bakvek du gör o sånt? :)

Svar: kommer upp idag på bloggen, men kommer även dyka upp mer och mer träningsinlägg i bloggen! :-)
hollstedts.blogg.se

2014-02-13 @ 20:36:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!