new

Igår köpte jag ny skid jacka och nya byxor (eller mest mamma men jag var med lite också)
 
Från världens färggladaste jacka till svart svart svart. Men det är bra. Jag trivs. ÄR ju faktiskt  rosa detaljer på vissa ställen så helt tråkigt är det ju inte! Sen har jag en snäll vän som kommer låna mig ett par snyggare glajjor än vad jag har på bilden, ångrar såå att jag köpte dom förra året, ändå 700 spänn åt skogen, tycker inte alls dom är snygga.. Så typiskt mig!! 
 
Jag älskar våran skola. Vi har haft världens mest slöa vecka någonsin. Eftersom att jag går på en idrottskola så är ju alla som galna nu när det är os. Så imorgon är den andra lektionen för denna vecka inställt pga viktig hockey match! Så idag var jag i karlstad i 1 timme typ, för sommarjobbs mässan vi skulle på var ju bara för 18åringar och uppåt! hur sugigt lixom? 
 
Men jag hade iallafall en jättemysig morgon. Sebastian kom i morse och vi gjorde american pankakes och spelade, myste och gick ut med Tindra. Han åker ju till thailand ikväll så idag sa vi hejdå, oj oj vad jag kommer sakna honom(har redan börjat kan jag ju säga) Men mamma fixar räkmacka till kvällsmat och PLL avsnittet som kom ut igår ska ses!  Sen åker jag till Norge på lördag och då får jag ju lite annat att tänka på ocksåå! Ska snart möta mamma vid maxi och handla för ikväll! Men först ett härligt arm pass på gymmet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!