nu är jag redo

 
Vad jag har saknat er!! Nu är jag tillbaka och det har hänt så sjukt mycket sen jag skrev sist! Jag är så glad att jag nu har hittat ork och motivation till att dra igång med bloggen igen! Blir en mjukstart nu med 1 inlägg per dag, så tar vi det sakta och säkert mer och mer för dag! Wow, är jättetaggad nu! Tror verkligen jag behövde en paus för att få börja om på nytt nu! Ska försöka att ta tid till att fota för en ny header och jobba på en ny bloggdesign medans jag fortfarande har min macbook kvar, för vet ni vad? jag måste snart lämna tillbaka min kära älskade dator och få en hp istället, varför? Jo, för jag är nu mera inte en estet längre, utan jag har faktiskt gått och blivit en i ekonomi gänget på skolan, och jag har haft så mycket det senaste veckorna, plugget har verkligen tagit upp alla mina vakna timmar på dagen, men nu börjar det sakta men säkert minska, och det känns verkligen jätteskönt!
 
Jag har även hunnit fylla 17, stort stort! Hade en helt fantastisk dag med vänner, familj och pojkvän, kunde inte önskat mig en bättre dag!
Jag har även hunnit pyssla med mitt rum och var igår på ikea och köpte lite nya saker, jag beräknar att rummet kommer vara precis så jag vill ha det i slutet av april, början av maj( om jag har tur dvs ) men ni ska få en sneak peak redan imorgon! det börjar verkligen bli jättemysigt här inne!
 
Jag är som sagt jätte taggad på att dra igång bloggen igen, och jag var förvånad över att jag även fast jag inte bloggat har haft runt 50-70 läsare per dag ändå! ni är ju grymma! Nu siktar jag på att nå långt med bloggen iår men då behöver jag eran hjälp! tipsa om min blogg hos era kompisar osv, vad vill ni att jag ska skriva om ? detta kommer bli super!
 
 

Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder på vad du fick i present? :)

Svar: japp, fixar det i onsdagens inlägg!
hollstedts.blogg.se

2014-02-09 @ 16:22:43
Postat av: Josefine

Varför bestämde du dig för att byta program? Du verkade så nöjd när du började där!
Kram

Svar: hej ! tänkte ta upp det i ett inlägg senare i veckan! Har väldigt många som frågat men jag har inte gett så tydliga svar! Så stay tuned! :-) kramis!
hollstedts.blogg.se

2014-02-13 @ 17:37:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!