snowboarding

ända positiva jag kan tänka mig med vintern, att få åka snowboard, annars hatar jag kyla, usch!
 
Har utvecklats på brädan huur mycket som helst under denna vecka och vågar åka mycket snabbare och göra saker som jag aldrig annars skulle gjort ståendes på en snowboard, detta var typ 5 gången jag åkte snowboard kanske? och det gick super bra! Dock är min hälsena på ena foten väääldigt sliten efter veckan, men lätt värt det!
 
Sitter och kollar på letsdance med familjen och myser! Dock har Kenza dansat och det var ju det man ville se, guud vad jag är avundsjuk på hennes utseende! Hon är ju sååå vacker! Imorgon kommer dagen spenderas med Isabelle och det ser jag verkligen fram imot! Nu är jag så kissnödig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! ha en trevlig kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!