Träning

innan jag börjar detta inlägg vill jag göra klart för alla att mina träningsinlägg ALDRIG kommer handla om att gå ner  i vikt, ENDAST om hur jag tränar, tips för er och en nyttig livstil! 
 
Ungefär sådär ser jag ut just nu. Har mage, och lite armar, rumpa och lår. Jag började träna ordentligt förra hösten. Och helt ärligt har jag inte sett så mycket resultat förens i slutet av förra året, början av detta. Så det tar tid! Jag är nöjd över hur min kropp ser ut, men jag har alltid varit så spinkig och den lilla svaga tjejen, så jag kände att det var väl på tiden att gå och skaffa sig lite muskler, tycker för övrigt det är jättefint när tjejer har lite muskler! 
Glömde nästan att jag skulle blogga idag haha! Kom ju hem senare idag eftersom jag och Rosanna sprang på stan för att hitta lite grejjer till våra pojkvänner osv inför imorgon. Har diskuterats väldigt mycket kring alla hjärtans dag och att det är för över reklamerat osv, och visst, så är det, men budskapet är fint! Kommer upp ett inlägg eller två imorgon om min dag och hur jag tycker alla singlar ska se på denna dagen!
 
Tillbaka till träningen! Var hemma runt 6 idag och sen var jag på gymmet vid 20 i 7, tränade en timme ungefär och åkte och handlade( ska laga mat med min prins imorgon hihi <3 ) och kom nyss ur duschen. Idag tränade jag armar och faktiskt lite bröst för omväxlingens skull, brukar inte göra det men idag körde jag en stund i en maskin! Som bänkpress fast sittandes! Och hör och häpna, lilla jag kunde ta 30kg!!, applåder till mig! haha! 
 
Har gjort en ny kategori för mina Träningsinlägg, och ska göra dem och skriva dem mer nogrant än vad jag gjorde nu, men jag är väldigt trött och vill komma i säng! godnatt på er! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!