turtle

men OJ vad dammig den var (piinsamt:-()
 
Köpte den där lilla gulliga sköldpaddan i Mallorca förra sommaren, den kan vicka på huvudet, vart som ett litet barn när jag såg den haha! 
Blir ett snabbt inlägg nu. Har börjat packat och lagt fram allt inför imorgon, och jag har inte ätit lunch än heller så jag är ju sjuuukt hungrig! Hade matteprov idag och efter det tog vi lov, svarade på alla frågor förutom en! Så jag känner mig nöjd. hoppas bara att jag fortfarande känner mig nöjd efter provet! 
Nuuu måste jag stoppa något i magen för den låter som en traktor haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!