valentine

Detta fick jag igår av min fina prins <3
 
Jag hittade inte tid till att blogga igår. Men min dag var helt perfekt! Och jag var så trött sen när jag kom hem från Sebastian så jag somnade direkt, hade tänkt blogga men sov istället haha! Men iallafall. Vi lagade mat tillsammans sen kollade vi på Trassel hemma hos honom, shit vad glad jag var att han lät mig se på den med honom, dock tror jag han hade roligt åt att se mig överlycklig och sjungandes haha! Trassel är min absolut favorit film! 
 
Ska fira mig och pappa idag, så mina kusiner och mormor/morfar/farfar kommer hit! Bloggar kanske lite senare om jag hinner! puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!